Yardım Eli Ferdi Kaza Sigortası nedir?

Yardım Eli Sigortası beklenmeyen ve ani kaza sonucu sürekli sakatlık ya da vefat durumunda sigortalıya ve/veya hakları oranında kanuni varislere tazminat ödeyen, ek olarak check-up, diş temizliği ve diş dolgusu gibi hizmetlerden ücretsiz faydalanmanızı sağlayan ferdi kaza sigortasıdır.

Yardım Eli Ferdi Kaza Sigortası ile ücretsiz faydalanabileceğim ek hizmetler nelerdir?

Yardım Eli Ferdi Kaza Sigortası ile check-up hizmetinden anlaşmalı sağlık kurumlarında yılda bir kere ücretsiz faydalanabilirsiniz. Ek olarak, anlaşmalı kurumlarda ücretsiz olarak tek diş dolgusu, tek diş filmi, diş temizliği gibi ağız ve diş bakım hizmetlerinden yararlanabilirsiniz. Üstelik, poliçe süreniz boyunca diş sağlığı işlemlerinizi anlaşmalı kurumlarda Türk Diş Hekimleri Birliği Asgari Fiyat Tarifesi ile yaptırabilirsiniz.

Ücretsiz check-up hizmeti kapsamında yaptırabileceğim işlemler nelerdir?
  • Tam Kan Sayımı
  • Açlık Kan Şekeri
  • Tek Yönlü Akciğer Grafisi
  • Tam İdrar Tahlili
  • Kolestrol Total
  • Sedimantasyon
  • EKG
  • ​Doktor Değerlendirmesi
Ücretsiz ağız ve diş bakım hizmeti kapsamında yaptırabileceğim işlemler nelerdir?
  • ​Dolgu sökümü (tek diş)
  • Okluzyon düzeltilmesi (iki çene)
  • Dolgu (tek diş)
  • Bite - wing radyografi
  • Diş hekimi muayenesi
  • Lokal anestezi
  • Diş taşı temizliği (alt ve üst çene)
  • Oral hijyen eğitimi
  • Diş röntgen filmi (periapikal-tek diş)
  • Teşhis ve tedavi planlaması
  • Yerel flour uygulaması (Tam Çene)
  • Uzman diş hekimi konsültasyonu
  • Düşen kaplama ve protezin takılması
  • Okluzal aşındırmalar (alt ve üst çene)
  • Vitalite Kontrolu (hangi işlem yapılacağının daha net anlaşılabilmesi için yapılan uygulama)
Ek hizmetlerden nasıl yararlanabilirim?

0212 337 72 44 Zurich Sigorta Müşteri Hizmetlerini arayarak bulunduğunuz ildeki anlaşmalı kurumlarda randevunuzu oluşturabilirsiniz. Her bir hizmetten poliçe süresince (1 yıl) birer kez ücretsiz şekilde faydalanabilirsiniz.

Anlaşmalı kurumlar dışında ek hizmetlerden faydalanabilir miyim?

Ek hizmetlerden sadece anlaşmalı kurumlarda faydalanabilirsiniz.

Yardım Eli Sigortasını alabilmek için gerekli şartlar nelerdir?

18-65 yaş aralığındaki T.C. vatandaşları Yardım Eli Sigortasını satın alabilirler.

Kaza sonucu vefat/sürekli sakatlık durumunda ödenecek tazminat nedir?

Tazminatınız talebinize göre tek seferde toplu şekilde* veya 10 yıl boyunca aylık** olarak ödenebilir.

*Toplu ödeme tazminat hesaplaması: 10 yıl içinde ödenecek toplam tazminatın bugünkü değer karşılığı hesaplanarak tek seferde ödeme yapılır.

**Aylık tazminat ödemesi hesaplaması: Aylık tazminat ödemeleri her yıl dönümünde bir önceki yıla göre %5 artacaktır. Aylık 1000 TL olan tazminat, ikinci yılın başında 1.050 TL, üçüncü yılın başında 1.103 TL olacak şekilde artarak devam edecektir.

Yardım Eli Sigortasını nasıl satın alabilirim?

0850 201 0 532 Turkcell Sigorta Müşteri Hizmetlerini arayarak veya Dijital Operatörde Hızlı İşlemler menüsünden Sigorta İşlemlerim'e girerek gerekli şartları sağlamanız durumunda sigorta poliçenizi oluşturabilirsiniz.

Hangi ödeme türlerini kullanabilirim?

Kredi kartı veya Turkcell bireysel faturalı hat sahibi iseniz Turkcell faturanıza yansıtarak tek çekim ya da taksitle ödeyebilirsiniz.

Turkcell hat kullanmayanlar da Yardım Eli Sigortasını alabilir mi?

Evet, diğer operatörlerden hizmet alan kişiler de 0850 201 0 532 Turkcell Sigorta Müşteri Hizmetlerini arayarak Yardım Eli Sigortasını alabilirler.

Poliçem ne zaman aktif olur?

Poliçeniz satın aldığınız gün aktif olur. Ücretsiz check-up hizmetinden iki ay sonra, ağız ve diş bakım hizmetlerinden dilediğiniz zaman faydalanabilirsiniz.

Poliçe gönderimi nasıl yapılıyor? Poliçe tarafıma posta ile teslim edilebilir mi?

Poliçeniz oluştuktan sonra tarafınıza SMS ile link üzerinden iletilecektir. Posta ile teslim etme seçeneğimiz bulunmamaktadır.

Tazminat talebi süreci nasıl işler?

Kaza sonucu vefat veya sürekli sakatlık durumunda 0850 250 75 00 Zurich Sigorta Müşteri Hizmetleri arayarak hasar bildiriminde bulunmalısınız. Hasar bildiriminin ardından iletmeniz gereken evrak ve süreç ile ilgili bilgilendirme Zurich Sigorta Müşteri Hizmetleri tarafından yapılacaktır. Tazminat değerlendirme süreci gerekli belgelerin sigorta şirketine iletilmesinden sonra başlayacaktır.

Tazminat ödemesi ne zaman gerçekleşir?

Gerekli belgenin sigorta şirketine iletilmesi, inceleme ve onay süreci sonrası en geç 3 iş günü içinde ödeme yapılacaktır.

Geçirdiğim kaza neticesinde ilk anda bir sakatlığım olmadı fakat sonrasında bu kazaya bağlı engelli duruma gelirsem poliçeden yararlanabilir miyim?

Kazayı geçirdiğiniz tarihte poliçeniz var ise ve bir kaza neticesinde iki sene zarfında kaza ile doğrudan ilgili bir nedenden dolayı sürekli sakat kalması durumunda tek seferde ya da 10 yıl içinde taksitli olarak tazminat ödenir.

Hastalık sonucu vefat veya sürekli sakatlık durumunda lehtarlarım tazminat ödemesi alabilir mi?

​Bu poliçe sadece kaza sonucu vefat/sürekli sakatlık durumlarını kapsamaktadır. Bu sebeple hastalık sonucu vefat durumunda tazminat ödemesi yapılmayacaktır.

Halihazırda hayat sigortam var. Yardım Eli Sigortası'nı da alırsam kaza sonucu vefat etmem durumunda varislerim kaza sonucu vefat teminatından faydalanabilir mi?

Evet, kaza sonucu vefat durumunda kanuni varisleriniz bu teminattan faydalanabilir.

Poliçemi iptal edebilir miyim?

​Poliçenizi sertifika düzenlenmesinden itibaren 30 gün içerisinde iptal edebilir, prim tutarınızın tamamını alabilirsiniz. İlk 30 günden sonraki iptal taleplerinde ise poliçe kapsamında bir tazminat ödemesi yapılmadığı durumlarda gün esaslı kısmi iptal yapılacak ve rizikonun sigorta şirketi tarafından taşınmadığı günlere ait prim sigortalıya iade edilecektir.

Ek hizmetlerden faydalandıktan sonra poliçemi iptal ettirebilir miyim?

Ek hizmetlerden yararlanmanız durumunda poliçenizi iptal edebilirsiniz ancak prim iadesi yapılmayacaktır.